BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Tuesday, December 1, 2015

PRETZ n BEANS-MONT KIARA

JIKA anda penggemar pretzel, kini anda boleh menikmati hidangan roti berpintal ini sepanjang hari dan disediakan segar hanya di Pretz n' Beanz. Selain menikmati keenakan pretzel yang dibakar segar, Pretz n' Beanz merupakan satu-satunya kafe yang menawarkan piza pretzel di Malaysia. Cetusan idea menghasilkan piza dari doh pretzel menjadi keunikan tersendiri di Pretz n' Beanz. 

Kafe yang terletak di tengah-tengah Mont Kiara ini turut menyediakan pelbagai pilihan kopi yang enak yang semestinya memenuhi cita rasa penggemar kopi sejati. Menariknya, setiap minggu mereka turut menawarkan hidangan istimewa dalam bentuk yang cukup menarik dengan tawaran harga terbaik.


Bercerita mengenai hidangan pretzel di Pretz n' Beanz, setiap doh diadun berbeza bagi menghasilkan adunan yang kekal lembut walau selepas dibakar. Simpulan pastri Jerman ini cukup dikenali, manis dan diisi dengan pelbagai perisa untuk melengkapi rupanya.

 
Antara pretzel yang mendapat tempat di kalangan penggemar Pretz n' Beanz ialah Piza Pretzel yang diuli menggunakan doh pretzel sebagai kerak, dibakar dengan api yang sederhana supaya ia kekal lembut. "Di Pretz n' Beanz, menjadi misi kami untuk menawarkan kopi terbaik dan juga makanan terbaik," jelas Pengarah Eksekutif Pretz n' Beanz, Cik Anna Chong.


Selain menikmati kopi enak yang diperbuat daripada biji kopi panggang artisan premium, dibancuh oleh 'barista' terlatih kafe ini pelanggan juga boleh menikmati pilihan hidangan menyelerakan. Bukan sahaja pretzel dibakar segar dan piza pretzel, Pretz n' Beanz juga menawarkan menu sarapan gaya continental, pasta, burger dan pilihan salad yang dibuat sejurus selepas pesanan diterima. Menu utama dibuat segar di dapur mereka, menjadikan hidangan yang menyelerakan tanpa sebarang bahan perisa tambahan. Apa tunggu lagi, jika pretzel dan kopi kegemaran anda, makan kafe ini wajib dikunjungi. 

No comments:

Post a Comment