BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Tuesday, August 26, 2014

BURGERBYTE GRILL WITH SOUL-CHERAS

ROSMALIZA (tengah) dan Norazuan (kanan) bersama-sama kakitangan Burgerbyte di Bandar Sri Permaisuri, Cheras.

Menjengah ke premis Burgerbyte di Bandar Sri Permaisuri, Cheras terasa seperti berada di persimpangan antara moden dan tradisional.
Ditambah dengan aroma daging burger yang diadun dengan rempah ratus dan dibakar garing.
Burger tanpa roti dihidangkan dengan sos lada hitam dan sayur-sayuran di atas tembikar panas memang menggamit selera.
Menurut Rosmaliza Miswan, yang juga pemegang lesen Burgerbyte cawangan Bandar Sri Permaisuri, beliau tertarik menceburkan diri dalam perniagaan makanan selepas merasai keenakan naked burger di Bandar Baru Bangi, Selangor.
"Pertama kali merasai naked burger memang terasa kelainannya. Daging segar diadun dengan rempah dan dibakar garing, sesuai untuk mereka yang berdiet. Daging burger hanya mengambil protein kerana tiada roti tetapi dihidangkan dengan sayuran brokoli, lobak merah, bunga kobis dan kentang," katanya semasa ditemui di premisnya.

NAKED burger.

Selain itu pelanggan boleh memilih antara 52 pilihan menu termasuk snek dan minuman dengan harga berpatutan.
Pelanggan boleh memilih burger, spageti atau nasi serta pilihan lembu, kambing, ikan salmon atau udang selain snek serta hidangan untuk kanak-kanak.
Lebih menarik, minuman Long Chan menggamit memori golongan veteran dengan botol minuman gas berwarna gelap.
"Minuman ini memang kami beli khas dari Melaka dan memang menjadi minuman kegemaran selain teh tarik lemak manis," katanya.
Mendapat galakan suaminya Norazuan Osman,Rosmaliza sentiasa berusaha memberikan yang terbaik untuk pelanggan. Beliau sentiasa mendapatkan maklum balas pelanggan bagi memperbaiki perkhidmatan memandangkan Burgerbyte baru beroperasi awal Jun lalu.
Lebih menarik pelanggan yang datang antara jam 5 petang hingga 7 malam diberikan minuman percuma kecuali jus dan minuman botol, tertakluk kepada syarat.

No comments:

Post a Comment