BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Thursday, February 16, 2012

HOTEL SELESA SAJI 200 MENU ANTARABANGSA

JOHOR BAHRU 15 Feb.- Sempena Festival Layang-layang Sedunia Ke-17 yang bermula esok hingga Ahad ini, Hotel Selesa Pasir Gudang dekat sini menyajikan lebih daripada 200 menu istimewa antarabangsa untuk peserta dan pengunjung acara itu.
Pengurus Besar hotel berkenaan, Roslan Ab. Rahman berkata, tawaran hidangan tersebut adalah yang pertama dilakukan bagi memeriahkan festival itu yang disertai oleh peserta dari 34 negara.
"Seramai 225 peserta mengambil bahagian dalam acara ini dan hotel ini menjadi tempat penginapan rasmi mereka.
"Justeru, kesempatan ini digunakan untuk mempromosikan sajian istimewa yang berasal dari negara-negara yang bertanding," katanya pada Majlis Pelancaran Promosi Makanan Antarabangsa yang diadakan di Pasir Gudang, dekat sini semalam.
Menurut Roslan, antara menu yang bakal disajikan adalah makanan dari Eropah, Asia Barat, Asia dan tempatan.
Kata Roslan, pihaknya bukan sahaja menjamu pengunjung dengan pelbagai makanan lazat, bahkan turut menyediakan pelbagai acara sampingan termasuk persembahan kebudayaan, permainan serta pertunjukan fesyen yang akan berlangsung di restoran hotel ini iaitu Straits Cafe.
"Kami juga menyediakan ruang pameran dan jualan di pekarangan lobi untuk tetamu hotel membeli cenderamata serta tawaran istimewa pakej percutian dari hotel-hotel di bawah naungan J'Corp Hotel & Resorts," katanya.
Kata Roslan, sajian makanan antarabangsa tersebut ditawarkan pada harga yang cukup istimewa iaitu RM38 seorang untuk hidangan bufet pada setiap hari kecuali Sabtu.

No comments:

Post a Comment