BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Thursday, November 7, 2013

RESTORAN KELISA CORNER-BB BANGI


KESEMPATAN berkunjung ke restoran Kelisa Corner yang terletak di Bandar Baru Bangi, Selangor, baru-baru ini menggamit nostalgia kampung halaman.
Aroma dan keenakan juadah ikan bakar mampu membangkitkan selera sesiapa sahaja.
Menariknya, premis ini menawarkan makanan laut bakar seperti ikan, udang dan sotong yang disajikan bersama ulam-ulaman sebagai menyokong kempen amalan pemakanan sihat.
Pelanggan boleh memilih untuk menikmatinya bersama nasi putih dan pelbagai pilihan lauk-pauk lain.
Kesemua ikan diperap dengan rempah ratus sebelum dibakar dan dihidangkan bersama dua jenis pencicah.
Menurut pengusahanya, Indun Ahmad, restoran ini sebenarnya dikenali kerana keenakan sate yang dihidangkan bersama nasi himpit yang dibungkus dengan daun pisang.
"Kami masih lagi menjual sate dan mengekalkan kuahnya yang pedas dan manis.
"Dari dulu hingga kini, kami kekalkan rasa dan kualitinya, begitu juga dengan hidangan lain yang terdapat di Kelisa Corner.
"Bilangan pelanggan yang kian bertambah memberi idea untuk kami sentiasa menambah menu. Terbaharu, kami mengetengahkan makanan laut bakar untuk pelanggan," katanya.
Menurut Indun, terdapat pelbagai jenis makanan laut seperti ikan cencaru, keli, talapia, pari, sotong yang boleh dipilih berdasarkan selera pelanggan.
Tambahnya, kesemua makanan laut itu diperoleh secara segar setiap hari dari pasar borong berdekatan.
Bagi pelanggan yang inginkan menu ringkas, mereka mempunyai pilihan lain seperti cucur udang, rojak atau memilih nasi berlauk lain.
Dengan tenaga kerja terhad, Indun tetap mengutamakan kepuasan pelanggan dan perkhidmatan yang pantas. Dia tidak betah membiarkan pelanggan menunggu lama.
"Sejak dibuka, sambutan yang diterima amat menggalakkan malah ramai juga pelanggan dari luar Lembah Klang datang untuk menikmati ikan bakar di sini," katanya.


No comments:

Post a Comment