BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Monday, June 23, 2014

EXCELIFE LANCAR MINUMAN TERUS TANPA GULA

  • Satu daripada tiga perasa minuman botanikal kesihatan Excelife.Satu 

  • EXCCELIFEdaripada tiga perasa minuman botanikal kesihatan Excelife.
 1 / 1 
EXCELIFE Nutriceuticals (Excelife), anak syarikat ZY Phyto Industries Sdn Bhd melancarkan tiga jenis minuman botanikal terus diminum tanpa gula yang pertama di Malaysia.

Pengarah Urusan ZY Phyto Industries Sdn Bhd, Sharifah Ameelia Akma Mohd Ramly berkata, minuman itu boleh didapati dalam tiga perisa dan mempunyai khasiat berbeza.

“Minuman ini ada perisa berbeza iaitu Excelife FIRM yang berperisa strawberi, Excelife FIT berperisa anggur dan Excelife FRESH yang didatangkan dalam perisa epal.

"Setiap minuman ini mempunyai khasiat dan fungsi tersendiri iaitu Excelife FIRM berfungsi membantu menjaga kesihatan dalaman wanita, Excelife FIT untuk bantu meningkatkan tenaga dan Excelife FRESH bertujuan membantu mengekalkan keremajaan kulit,” katanya ketika ditemui semasa Majlis Pelancaran Produk Minuman Kesihatan dan Kecantikan Excelife, baru-baru ini.

Katanya, minuman itu dalam bentuk sedia untuk diminum yang pertama di Malaysia.

“Gaya hidup kini memang mencabar dan memerlukan pengguna untuk sentiasa berada dalam keadaan bergerak pantas setiap masa.

“Jadi dengan minuman seperti ini pengguna masih boleh kekalkan kesihatan dalaman serta luaran hanya dengan sebotol minuman sahaja, tanpa perlu dibancuh,” katanya.

Menurut Sharifah Ameelia, syarikat itu merancang melantik ejen dan stokis bagi tujuan pemasaran dan pengedaran yang lebih mantap.

“Kami juga akan lancarkan kempen yang pelbagai untuk memastikan produk ini mendapat tapak yang kukuh dalam pasaran,” katanya.

No comments:

Post a Comment