BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Monday, June 23, 2014

SEDAPNYA STEAK TONY ROMA'S-MUTIARA DAMANSARA

Filet Medallions dengan sos cendawan.

APAKAH ciri-ciri yang anda cari untuk menikmati hidangan stik? Sudah pasti anda mahukan tekstur yang lembut dan mudah dipotong. Cara memasak daging sama ada masak sepenuhnya atau yang separa masak dengan jusnya yang segar tentu membuatkan ramai ingin menikmatinya selalu.
Bagi penggemar stik sejati kepuasan menikmati stik bukan sekadar tekstur daging yang lembut, sebaliknya rasa rempah yang sebati dengan daging menjadi perkara yang turut diberi tumpuan.
Perkara inilah yang menjadi resepi utama restoran Tony Roma's yang terkenal dengan hidangan stik rusuk yang segar lagi menyelerakan.
Baru-baru ini bertempat di E Curve, Mutiara Damansara, tatkala berpeluang menikmati menu baru di Tony Roma's , rambang mata untuk memilihnya memandangkan semuanya tampak menyelerakan.
Kebanyakan tetamu yang hadir mengambil masa dan relaks. Kemudian, dengan tenang nikmati hidangan Tony Roma's yang sangat terkenal dengan keenakan rusuknya.
Syarat menimati stik ini sangat mudah, tidak perlu terburu-buru sebaliknya makan satu persatu.
Hampir semua hidangan hadir dalam saiz yang besar.
Pun begitu, terdapat juga hidangan dalam saiz kecil,
Sempena Piala Dunia 2014 yang sedang berlangsung, Tony Roma's menghidangkan empat menu utama, The Raising Steaks iaitu Filet Medallions dengan sos cendawan, Ribeye Steak dengan sos bawang panggang, New York Strip yang dihidangkan bersama asparagus dan lada daging bacon dan New York Strip dengan sos lada merah panggang.
Kelazatan rusuk Tony Roma's bukan sahaja terletak pada sos yang digunakan, malah tekstur daging yang lembut memainkan peranan.
Begitu juga hidangan sampingan yang tidak kurang menyelerakan yang didatangkan bersama kentang bakar dan coleslaw istimewa.
Restoran ini juga menyediakan pembuka selera, hidangan utama, desert dan minuman.
Minuman menarik yang dihidangkan menggabungkan buah-buahan yang diberi nama Virgin Romaritas.
Selain itu, terdapat pembuka selera seperti boneless buffalo bites (isi ayam), potato skin dan half onion loaf (jejari bawang).

No comments:

Post a Comment