BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Monday, January 6, 2014

STIMBOT JAZZ HOUSE-KG. BARU KL


Jaja (kanan) dan Zulhelmi menunjukkan hidangan stimbot yang boleh dipilih.
MAHU mencuba stimbot? Apa kata ke Jazz House berhampiran Masjid Kampung Baru, Kuala Lumpur dan makan sampai kenyang.
Pelanggan boleh mencuba kelainan dengan memilih lebih 80 hidangan stimbot gaya kampung dengan pilihan kuah asam rebus, sup ayam dan tomyam dengan hanya RM25 saja.
Selain itu hidangan seperti ketam, sotong, pepahat, lala, bebola ikan, pilihan sayur-sayuran serta pelbagai jenis mi juga antara pilihan yang boleh dinikmati.
Bagi yang tidak kenyang dengan stimbot, pelanggan boleh menceduk menu nasi yang ditukar setiap hari dengan pilihan antar12 hingga 15 jenis lauk.
Menurut pemiliknya Huraizah Ahmad Bustimi atau lebih mesra dipanggil Jaja, setiap hari mereka akan menukar menu nasi sama ada nasi putih, nasi lemak, nasi beriani atau nasi minyak.
“Selain itu pelanggan boleh memilih antara empat hingga enam pencuci mulut dengan pilihan air panas dan sejuk," katanya yang menjalankan perniagaan bersama-sama adiknya Zulhelmi.
Jazz House yang dibuka pada 11 Julai 2013 lalu kini mendapat sambutan menggalakkan daripada pelanggan.
Menurut Jaja, hampir setiap minggu ada saja majlis yang diadakan di Jazz House sama ada majlis bertunang, hari jadi, korporat atau kursus.
“Setiap hujung minggu, terdapat pihak yang mengadakan kursus jahitan manik di sini," katanya yang mengambil tempahan katering, barbeku dan majlis perkahwinan.
Jaja menambah, sempena menyambut tahun baru 2014, pihaknya sedang merancang menambahkan menu stimbot gril ala kampung.
Restoran berkonsepkan rumah santai ini juga turut menyediakan bilik VIP, bilik keluarga dan bilik solat bagi memudahkan pelanggan.

No comments:

Post a Comment