BANNER KEMANGI

BANNER KEMANGI

FACILITIES

FACILITIES

Monday, October 29, 2012

N-DURANCE BUKAN SEKADAR MINUMAN ISOTONIK



RIZAL bersama dua pekerjanya menunjukkan minuman isotonik N-Durance yang berada di pasaran sejak awal tahun.


MINUMAN isotonik banyak mengandungi elektrolit dan garam sekali gus ideal diminum golongan yang aktif bersukan. Umum mengetahui, dalam pasaran di negara ini terdapat pelbagai jenama minuman isotonik, namun ia bukanlah penghalang bagi syarikat-syarikat lain memperkenalkan produk mereka.
Sebuah syarikat bumiputera, Wonders Avanue Resources, sejak tujuh bulan lalu telah mengenengahkan 'buah tangan' mereka iaitu minuman isotonik yang dikenali sebagai N-Durance.
Meskipun perlu bersaing dengan jenama-jenama besar, N-Durance mempunyai keistimewaan tersendiri. Minuman itu boleh dipelbagaikan cara untuk menikmatinya seperti dicampurkan dengan buah-buahan seperti nanas, longan dan laici.
Ia juga boleh dicampurkan dengan kelapa muda dan pastinya boleh menyejukkan badan.

MINUMAN N-Durance boleh dipelbagaikan rasanya dengan campuran buah-buahan seperti nanas, longan dan laici.


Pengurus Jualannya, Rizal Darus berkata, N-Durance juga mengandungi vitamin C dan kalsium.
"Syarikat kami merupakan yang pertama memperkenalkan minuman isotonik di negara ini yang boleh dicampurkan dengan bahan lain," katanya ketika ditemui di pejabatnya di Taman Setiawangsa, Kuala Lumpur baru-baru ini.
Bagi memperkenalkan N-Durance kepada masyarakat, pihaknya turut merancang untuk bekerjasama dengan Kementerian Belia dan Sukan serta persatuan bola sepak negeri terutamanya dalam program pembangunan bola sepak.
Dalam pada itu, syarikat tersebut turut mencari ejen-ejen yang berminat untuk memasarkan minuman isotonik itu di pasar-pasar malam seluruh negara.
Untuk maklumat lanjut boleh menghubungi syarikat berkenaan di talian 03-4266 4774.

No comments:

Post a Comment